mysdag med bästa<3

igår va jag ute i bryd o hämtade joel som hade sovit där. Sen va vi hos min fina mormor o åt middag, suupergott!! :-)
kollade på en film med fredrik på kvällen o så tvättade jag oxå.
sen gick vi o la oss tidigt typ vid elva. det va skönt o Lilleman han sov fram till kl 6 i morse. Snart dax för eget rum till honom när han sover så bra :-)

idag har jag fått tillbringa största delen av dagen med min fina jessica <3 vi gick på stan en sväng o jag har fått shoppa lite :-) såååå nöjd!




som den smålänning man e så va ju två plagg på rea med. Bra skit!! :-)
har köpt en jacka till joel oxå, fick 150 kr rabatt på den, oxå bra skit ;-)
tack jessica för en mysig dag :-) <3

har tagit mig ett glas vin


och tänker nu gå o lägga mig tror jag. Har två Xbox nördar här hemma som låter som att dom ska ha ihjäl varandra varannan minut. Så är väl säkrast att sova tror istället tror jag.

Detta lilla troll har somnat nu!




haha gillar minen :-P

glad påsk på er!
//Martina

Kommentera här: