Mitt mammahjärta <3

Hej! 
I onsdags så städade jag hela lägenheten, dammsög, torkade golv och grejade. Så nu e de rent här hemma=)
Sen va jag hos Sandra =) 
Vi skulle färgat håret på mig på onsdagkvällen men köpte sånna där färg/inpackningsbomber istället. Hoppas det blir lite bättre nu iaf=) Har gjort en omgång och ska göra idag igen.
Igår va jag och tränade mitt andra träningspass. Jympa. Det va roligt, dock så har ju min kordinationsförmåga lämnat min kropp så jag hängde inte riktigt med i svängarna haha! Måste sett sjukt kul ut när jag trampar omkring där på golvet helt förvirrad ;P Men men jag lär mig förhoppningsvis snart ;) Träningsvärken blev inte alls så illa som jag trodde, himla skönt det!! =O) 
Igår va de ju hockey oxå, satt här hemma i min ensamhet och kollade på sämsta matchen ever!! (fredrik va i GBG och köpte bil =) ) Vill ju inte ens skriva ner resultatet. Men ni förstår ju så mycket som att linköping vann och slog ut HV. SUCK! När hockeysäsongen tar slut så tar lixom nån slags tomhet vid. Vad ska man göra nu?? Fredrik följer ju fotbollen så han har ju fullt upp. Jag får väl träna mer eller nåt istället ;)
 
Idag har min fina vän Jessica varit här och hälsat på=) Det va mysigt att få hänga lite och snacka lite blaja =) <3 
Sen kom lillebror en sväng. Fick dock världens migrän så fick lägga mig över toan och spy sen gå och lägga mig. Så Simon fick va med Joel tills Fredrik kom hem. De va snällt! Theo sov med mig i sängen. 
 
Vi har fått förskoleplats till Joel nu. När jag öppnade brevet så blev mitt mammahjärta lite ledset och jag kände att ne jag vill inte sätta honom på förskola än. Jag tycker det går så bra här hemma nu med båda barnen <3 Man förstår lixom att tiden går så fort och jag kommer aldrig att få tillbax denna tiden med mina fina barn <3 Så jag måste erkänna att mitt mammahjärta gråter MEN jag vet att Joel skulle tycka att det va roligt att få gå på förskola så jag har ringt och bokat tid nästa vecka för att kolla på förskolan. Det är en helt ny förskola så hon jag pratade med (en jättetrevlig tjej!) sa att vi inte kommer få se lokalerna än eftersom det inte har öppnat än men att jag kan få träffa några ur personalen. Det vill man ju gärna göra eftersom det förmodligen är dem som ska ta hand om det viktigaste i mitt liv <3 Jag har iaf redan fått ett gott intryck och det känns som om att det är ett stort plus att det är helt nytt för då är allt fräscht och det finns säkert massa bra, roliga leksaker och allt vad nu ett barn behöver på en förskola =) Så om jag får ett bra intryck av personalen, vilket jag verkligen hoppas på, så kommer mitt lilla hjärta börja på förskolan i april. Jag tror att han kommer tycka att det är superkul och det känns ju bra att slippa känna sig förstressad över att jag inte varit ute med han en dag m.m. 
Har pratat lite med fredrik med och han ska kanske börja vara hemma en gång varannan vecka med=) Det känns bra, har inte pratat igenom det helt än men förmodligen blir det så=) 
 
Helgen blir ganska lugn. Ska hem till min svärföräldrar imon på lite kalas. Sen kanske det blir att träffa min kusin med familj. 
Sen hoppas jag att det inte blir så mycket mer uppbokat=) Tror vi skulle greja lite med nya bilen med. 
 
Hoppas ni alla haft en bra vecka och att ni kommer få en fin helg! 
// Martina

Kommentera här: