inte lätt att hinna med!

Hinner ju aldrig blogga längre känner jag, men ska försöka hinna med lite mer:-) Fyller juh 25 på måndag så idag har vi haft lite kalas. Ska ha kalas imon med. Igår gjorde jag tre st smörgåstårtor och idag har jag dekorerat två av dom. Såhär.blev det:-)


Väldigt nöjd måste jag säga:-) eftersom jag inte äter smörgåstårta så vet jag inte hur dom smakade men alla sa att den va god så får hoppas de:-P











Har träffat Jessica och Hannah o sötaste minna idag också:-)
Fredrik är inte hemma idag så jag e själv ikväll/natt. Theo ska strax äta o sen somnar han förhoppningsvis och då tänker jag med gå o lägga mig trots melodifestivalen mina vänner:-P



Joel mös i sin fåtölj innan<3


Har tjuvsmakat ett glas vin idag, tyckte jag va värd de:-) Första glaset sen jag blev gravid med theo;-)



Härlig sovstil:-P <3

//Martina

Kommentera här: