Hej

Min mobil är på lagning nu så nu blir det ett inlägg från datorn;)
Idag har vi inte gjort så mycket här hemma, tror joel har fått ögoninflammation så då vågar man inte träffa nån. Är lite nervös att jag ska få det nu, hade ju varit så typiskt eftersom man planerat att gå ut på lördag. Så håller tummarna för att jag slipper det=) Båda barnen har sovit samtidigt en stund idag så har passat på att plocka lite. Har rensat lite bland Joels leksaker och lagt undan lite och tagit fram sånt som varit undanlagt. Har bokat mitt första pass idag på friskis :P Ska bli spännade, lär typ dööö!:P
Har ringt och försökt boka kyrka till Theos dop idag med. Vi är ca 60 pers bara släkt!! Så många! Så får nog tyvärr dra ner rätt drastiskt på kompisar. Blir bara några få. Får hoppas att alla har förståelse för det! Jag får så dåligt samvete när jag inte kan bjuda alla som jag vill bjuda. Men det går inte bjuda alla, har inte råd! Är ju trevligt om man kan bjuda på något efter dopet med;) Sen får väl alla som vill komma till kyrkan det är ju frivilligt=) Men är ju kanske inte jättespännande att gå på gudstjänst om inte det är något man brukar göra. Aja det blir väl bra hur som, huvudsaken är ju att han får döpas vår lilla skrutt=)
Imorgon är han redan 8 veckor. Tiden går väldigt fort! Nu börjar det bli lite lättare och bättre sömn så det är skönt. Iallafall så är allt lite mer regelbundet iaf=)
Har så underbar svenska när jag skriver ser jag:P
Nu ska jag ta upp Joel sen blir det att laga lite mat =)

Hej på er!
// Martina

Kommentera här: