en sån dag idag!

idag är en sån dag, lite halvt mjölkstockning som inte är speciellt skönt, en theo som panikgråter i omgångar och en stackars joel som jag blir irriterad på hela tiden bara för att allt annat är upp och ner. stackars joel. men han e väldigt duktig att leka o greja själv så han märker nog inte av de nåt särskilt egentligen men iaf<3 och så e de så fint väder men jag vågar inte ge mig ut med mina stackars tuttar idag ifall det blir värre. finns inget som får en att bli så rastlös som fint väder när man inte kan eller ska gå ut. Kanske mesigt av mig men är inte speciellt sugen på att det blir värre.
Beställde mig ett linne igår ska lägga ut kort så fort jag fått hem det, har tryckt egen text på :-P
igår va vi och kollade på Joels dagis. det verkad bra men hon jag pratade med visste inte speciellt mycket så får väl se mer när han börjar. Tror det blir bra iaf och joel kommer nog tycka att det kommer vara jätte roligt :-)
har beställt nya toppar jag fick hem idag, riktigt sköna :-)


ser ganska tantiga ut men men ;-) ändå himla sköna :-)





mina kärlekar <3 <3



gjorde våfflor häromdagen, LCHF. Dom blev goda :-)
//Martina

Kommentera här: