ÅHH!

Hade precis skrivit ett långt inlägg här på datorn och så försvann allt!! Jävla skit!
Jaja idag har jag iaf varit på Bvc med barnen. Det var läkarbesök för Theo. Tänk redan två månader är han nu! <3
Är så glad och lyklig över mina fina barn! <3 och min fina man med såklart!! <3
Glömde skriva i mitt förra inlägg att jag fick en LCHF bok av Sandra i lördags med massa goda recept på kakor och sånt=) Så den har jag läst idag och inspirerats=) Så har varit och handlat lite nu på kvällen. Har satt upp ett datum nu när jag ska ha nåt min målvikt, så nu jävlar! ;) 
Imorgon kommer min fina morfar och hans fru och ska va barnvakt så ska jag åka o träna. Mitt allra första pass! JA jag e lite nervös faktiskt, har aldrig gått på nåt sånt här innan. Men de ska väl gå bra hoppas jag=) Lär ju ha megasuperduper träningsväk på onsda-torsdag :P 
Just nu kollar jag på ullared och njuter av att barnen sover lite. Så ska väl strax resa mig upp och göra lite kvinnlig nytta i köket ;) Sen hoppas jag på att Theo somnar hyfsat tidigt idag, mitt huvud och jag är inte riktigt sams så vill sova så jag kan va pigg imon inför min första träning ;P
 
Saknar min fina rosa telefon! <3 Nu har jag en annan rosa telefon med fina knappar på :P
 
//Martina
 

Kommentera här: