podcast

idag har jag lyssnat på hanna och amandas podcast, 3st och jag e SÅLD!! Så ärligt och naket på nåt vis och dom får mig att tänka och omvärdera mitt tänk om vissa saker. Det gillar jag, ju mer man tänker, accepterar m.m ju mer växer man som människa. Jag gillar när något får mig att tänka om som gör att jag får mer förståelse för något! Kommer lyssna varje vecka helt klart! :-) har ju några avsnitt att ta igen här nu så lär ha fullt upp :-P

Har gått runt munksjön idag, upp till a6 idag. Gått med jessica och letat kläder till bröllop på lördag. Köpte två och vet inte vilken jag ska ha :-P det är en lånklänning och en lite kortare sommarklänning. Får väl se, ska ner till , stan imon o kika lite till :-) lunchade på a6 sen hämtade jag min älskade joel på dagis :-)
Har tränat och Thomas och Nilla har varit förbi och hälsat på :-D
Nu ska jag sova! godnatt!
//Martina

Kommentera här: