Jun. 28, 2013

idag på fm så har jag och barnen träffat mimmi och jackie :-) vi va i lekparken och så va vi hos oss och fikade på lite jordgubbar:-) ovanligt när det gäller mig :-P
på em så gick jag ner på stan med barnen och min mamma. Vi har fyndat idag :-)


e kär i mitt fynd idag :-)

köpte även ett rosa kit till toan med draperi, tvålkopp, mugg, tandborstsmugg m.m så nu e de rosa :-P Men tvålpumpen funkade inte suck! och så köpte jag en söt tvättkorg som va för stor för där jag skulle ha den. smartass!

Joel har varit en gnällspik och är allt oftar väldigt gnällig, så jag blir lite lätt knäpp i hjärnan. :-\

för hur arg jag än blir så är han det mest fantastiska och jag älskar honom så innerligt! <3


denna plutt älskar jag lika mycket<3

Ne somnar typ hela tiden så får nog gå o lägga mig nu! Får slriva mer imon! godnatt //Martina

Kommentera här: