Jun. 24, 2013

Tjo!
Igår va en lugn dag, Tränade lite på morgonen. Joel hade lite feber så han ville mest kolla på film. Va och handlade och lämnade in mina träningsskor, tungan på ena skon lossnade så jag fick ett par nya :-)
Jag o Fredrik kollade lite på the big bang på kvällen.
Idag har jag träffat Elin och hennes två barn :-) Vi träffades uppe på dalvik på öppna förskolan när vi bodde där. De va roligt att ses och barnen lekte så bra tillsammans :-)
Har grejat lite hemma och vi alla har fått sova lite middag ida :-) lyx!


myyys <3

när fredrik kom hem gick vi ut en sväng sen hem och lägga joel. Stefan kom en sväng med o kollade fotboll. Medans karlarna kollade sport så åkte jag till Sofie och gick en långpromenad :-)


Theo sitter själv nu :-) <3

Nu ska jag sova! godnatt! :-)
//Martina

Kommentera här: