Jun. 11, 2013

hej! Inatt vaknade jag av att min kära man försökte peta ut mitt öga, inte att han bara råkade peta på mig utan han tryckte verkligen. Jag vaknar och blir lite smått ganska irriterad och undrar va fan han pysslar med. Han ber om ursäkt och fattar nog inte riktigt, han får nog lite dåligt samvete och sen somnar han om. och där ligger jag med ett svullet ömt öga. aj!! Men det har ju gått över nu iaf :-P
Efter jag lämnat joel på dagis så gick jag runt munksjön, de va kämpigt ida! Känner mig inte speciellt kry, ont i hela kroppen, förkyld, hostig och trycker i bröstet hela tiden. Sen fått nån djävulsk träningsvärk av all hosta som gör ont i muskler jag inte visste fanns typ. Skulle tränat med sofie idag, boxpass, men fick snällt ställa in det. :-\ men vi ska köra nästa v istället :-) har pratat med vc idag och hon avrådde mig från att träna på några dagar och ska förmodligen träffa läkare imon för har haft ont i hjärtat i några veckor så dom skulle väl kolla på de. Tror inte de e nån fara direkt men e väl bättre o kolla, har hört att hjärtat kan va bra och ha :-P
Har tvättat idag, sen har vi inte gjort så mycket mer. Plockat undan alla möbler i Joels rum och i hallen för imon kommer dom och börjar med golven här hemma. gött! :-) Så lär va lite rörigt här hemma ett tag nu men det blir ju bra när det är klart :-)

Nu ska jag duscha sen blir de sängen! Godnatt :-)



//Martina

Kommentera här: