Jun. 10, 2013

i lördags så åkte jag och theo till bryd på fm, Fredrik o joel kom när joel skulle sova. De va mysigt att få träffa syster och mini vinnie <3 Fint väder har de oxå varit så jag har bränt mig på ryggen.
På em åkte jag och familjen ut till peter och emma. vi har :




grillat :-) Tack för supergod mat!




åkt fyrhjuling :-) (grabbarna)


hälsat på hästarna :-)



klappat på pelle :-)


så otroligt fint är det hos peter och emma! lugn och skön natur, helt underbart! :-) tack fina ni för en mysig kväll!
drack lite vin och fuskade på choklad :-P

Igår gick vi upp till a6 sen har vi varit på dop för fina lilla emil :-)


finisar <3
igår kväll så träffade jag sofie :-) kollade in hennes nya kök, sååå snyggt!!! och så gick vi en promenad. Det va ett tag sen vi sågs så de va riktigt kul att träffa henne :-)

idag har jag träffat min underbara vän Jessica på fm, vi har varit med barnen i lekparken och gått en sväng på stan och lunchat lite :-)




köpte två t-shirts och ett par jeansshorts till theo :-)

på em så träffade vi finaste Sandra och hennes gullungar :-) gick längst med vätterstranden och mös omkring och så va vi i lekparken med :-)


barnen badade lite :-)


Det har varit en väldigt mysig dag och jag känner mig som en lyckligt lottad människa att vara omgiven av så fina vänner <3

Ska strax träna lite tänkte jag men får bli ett lättare pass idag för känner mig inte så kry. Borde kanske strunta i att träna men när man nu äntligen kommit igång så vill man gärna hålla i.
Ska lägga min lilla huligan här hemma först :-P men de lär nog gå rätt smidigt idag, peppar peppar, så som han lekt idag :-)

hej svejs!
//Martina

Kommentera här: