helgen! :-)

Igår fm så städade jag lite hemma, storstädade toalettern, det behövdes!!
På em så åkte vi ut till bryd hos pappa för pokerkväll och hästarna :-D



koncentrerade karlar på hästarna




Jag vann dock ingenting, suck!! Men de va roligt :-) Vi hade med barnen så vi sov över där, men gick o la oss vid tre inatt och gick upp halv åtta, så ja lite lätt trött idag men men ;-) Håller på att tvättar och har målat lite lister i köket nu på kvällen. Imon kommer dom o lägger golv i köket, så sen har dom bytt i hela lägenheten, så skönt :-) Så nu e man mycket mer sugen på att inreda lite mer och så nu när de fint och fräscht :-D
Ska strax äta kvällsmat sen ta hand om tvätten och duscha. Efter de lär jag stendäcka i min säng :-P
Fredrik ska till gbg imon och kommer hem på tisdag. Joel har haft lite feber idag så hoppas han e piggare imon så de blir två "lugna" dagar när man ska va själv.
hoppas ni alla har haft en toppenhelg! Det har jag haft! :-D tänk vilka fina vänner och människor jag har i min närhet! lycka <3

//Martina

Kommentera här: