25 år

jag är 25 år och tänker att jahopp nu är livet över, inte över som i att dö utan mer att innan man fyller 25 ska man ju ha gjort så mycket och när jag inte hunnit vissa saker så tänker jag att jag e för gammal för att göra de nu. knäppt va?! För er som tycker -ja jävligt knäppt så håller jag med er! Har funderat på att börja plugga och så tänker jag att ne jag är för gammal men va fan ska ju jobba i minst 35 år till! Varför då inte plugga i fem år och ägna resterande 30 år till nåt jag vill göra! Det ska jag göra, ska bara komma på vad! :-P Våga ta plats och kräv att få må bra, inte bara att finnas! " Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv" Exakt så vill jag leva, det är mitt mål. Jag vill bli en handlingskraftig person, en positivare person som gläds med mina nära och kära och jag vill inte peta eller lägga mig i nån annans liv utan tycker jag att nån gör nåt konstigt eller vad det nu kan va man som svensk ska hänga upp sig på så vill jag bara känna att jaha dom gör så va roligt för dom eller oj vilken snygg jacka va roligt att hon/han äntligen kunde köpa den. Man ska glädjas inte avundas varandra :-) Det finns så mycket man kan lägga sin tid på och jag vill lägga min tid på att få umgås med min familj och att mina fina barn ska få så roliga dagar som möjligt med framför allt så mycket kärlek det bara går jag har så otroligt mycket fina människor i min närhet och det är jag så tacksam för! <3lev väl och ta hand om varandra! //Martina

Kommentera här: