:-)

hej! Nu har det gått några dagar sen jag skrev.
I torsdags så träffade jag mina fina tjockisvän Jessica. Inte långt kvar för bebis nu! Längtar såååå!!
Träffade även min fina mormor och kusin Alicia :-) Alicia är så söt, hon är så glad i barnen och det är så roligt att se! <3 synd att vi inte ses oftare! Träffade även min fina mamma en stund :-)


Snart så sitter han själv :-)

Igår va de midsommarafton och jag började dagen med ett träningspass :-) Sen åkte vi till emma och peter på em och firade lite midsommar där :-) grillade, spelade spel och hade förjävla trevligt! :-) Tack fina ni för en superkul kväll! <3 Joel försökte va med när vi spelade kubb och han sprang o samlade in alla pinnar man ska kasta :-P


<3

Idag på fm så åkte vi till stadsparken och på vägen dit får vi punka på bilen!






joel ville med hjälpa till <3

Vi har grejat lite hemma och sen på em gick vi till lekparken och lekte. Joel han somnade som en stock idag :-P
Jag o mannen har kollat på the big bang theory och nu ska jag sova :-) Träning imon bitti står på schemat :-)





Godnatt!
//Martina

Kommentera här: