va gör du nu för tiden!!

Hejhej! Längesen jag skrev här nu men de har varit full rullebulle!
Stockholm har varit helt kanon, så mysigt. Vi har hängt lite på stan och shoppat lite och självklart umgåtts med Syster, mini Vinnie och Philip :-)

saknar redan! <3




Joel gungar theo <3

<3

<3

en grym Michael Jackson imitation :-)

kusinerna<3

Vi kom hem sent i söndags kväll. Trodde barnen skulle somnat i bilen på vägen hem, theo somnade visserligen ok men Joel somnade när vi kom till gränna efter att han gråtit helt hysteriskt förmodligen för att det va varmt och han va riktigt övertrött stackarn :-\ Men hem kom vi och såååå skönt är det och få komma hem och sova i sin egna säng :-) Vi alla sov till ca halv nio dan efter :-) Vi sov ju alla i samma hotellrum i Stockholm men det gick riktigt bra faktiskt :-)
I måndags så va jag i väg och handlade och jag tvättade och på em kom Johan och Sandra med barnen och lekte lite :-) Sandra följde med mig till matthuset vid oss och så köpte jag en matta och bytte en annan jag köpte häromdan till joels rum.

nya mattan :-)
Igår så va vi oxå med Sandra, johan och barnen :-) åkte till ikea och köpte lite grejer hem :-) Har öven gjort mina naglar :-)
på kvällen gick jag och sandra ut och gick en mil och sen tränade lite :-)

finisarna<3
Idag på morgonen så gick jag och Sandra en promenad på 8km :-)
Har träffat Jessica som e tjockis och beräknad imon, kooooom nuuu beeebiiiiis!!!!!! Längtar så! :-)
Har ätit middag med fina Nilla och Thomas, alltid lika mysigt att ses! :-) <3
Nu ska mannen och jag kolla på film, this is England!

gonatt!
Tjoflöjt!!
//Martina

Kommentera här: