Semester! :-)

Hej! Nu va de några dagae sen jag skrev. Usch har slarvat med min träning i nästan två veckor. Tanken va en vecka men sen skadade jag mig ju lite så de har bara blivit promenader. Idag ska de bli en långpromenad och träning! :-) Vi, jag och la familja, sitter just nu i bilen på väg hem från Falkenberg, har varit här sen i tisdags :-) Det är jättefint väder idag så man vill inte åka hem. Vi har träffat Fredriks föräldrar, dom har husvagn där. Fast vi har hyrt stuga :-)

två trötta pojkar på väg hem, lugnt o skönt i bilen.


gullrumpa!! <3

trots sovvägran i tisdags natt så v han en glad prick dan efter och jag va mindre glad :-P men vem kan inte förlåta ett sånt happyface??! <3

<3


ett glas vin på kvällen vid havet :-) Första gången joel varit vid havet :-)

Joel kollar på fåglar! Fina minen :-P



nöjd man!

nöjda söner!




såhär har vi alla fyra sovit, fredrik till vänster joel i mitten och jag och theo i sängen till höger. Måste jag tillägga att jag inte sovit speciellt bra?? Har ändå varit tre toppendagar men nu vill jag hem till min egna säng! :-)

hoppas ni haft en bra vecka, nu ska jag planera in en helg att se fram emot! :-)

//Martina

Kommentera här: