så sent!

Usch kl e så mycket och jag borde verkligen sova just nu! kl ringer sju imon. Men kände att jag ville uppdatera bloggen lite iaf nu! :-)
Igår (lördag) så åkte jag och fAmiljen ut till visingsö med min mamma och pappa. Vi hade en supermysig dag! <3 Strosade omkring och hade lite fikapauser :-)





min favorit!

mamma och pappas bebis fick åka vagn :-P

tog inte så mycket kort, pappa gjorde de :-)

På kvällen sen for vi hem till mamma och pappa och grillade tillsammans med Simon, Thomas, Nilla, Jocke och Annika. Och vi drack gott med ;-)
Vi sov i bryd, det va smidigast så, gick inte och la oss försen vid två så.

I fredags kväll va vi hemma hos bästaste sandra med familj och grillade tillsammans med Camilla, Bryar och charmisen Milo :-) De va jätteroligt :-)

Milo leker tittut med Theo:-)

Idag har dagen varit lugn, glassat i solen :-)




Joel plockar småkryp ur poolen..

Nakenfis! <3 <3

Godnatt!
//Martina

Kommentera här: