Jul. 25, 2013

Hej! Igår kom vi hem efter tre mysiga dagar tillsammans med Jessica och Anders :-)










joel hetsäter bulle och theo tittar på!

man tager vad man haver när glassen e stenhård :-P gulli min man är med :-P
Fick migrän igår när vi kom hem, sååå jobbigt! Men två migränspray och en morfintablett senare så va de lite bättre, Theo ville inte somna igår så fick snällt gå upp och hjälpa till. Han va jätteledsen lille plutten, började tillslut undra om nåt va fel och om vi skulle åkt in med honom men tillslut så somnade han helt utmattad.
Idag har vi grejat lite hemma :-) Har köpt ny matta till joels rum, kudde till Theo, resesäng. Igår köpte jag ett nyckelskåp och anteckningstavla när vi va i gränna så de har mannen hjälpt mig med att sätta upp :-) Så gött och greja lite och få lite ordning. Har varit ute och gått med Sofie, 8,5 km. Det började ösregna efter en stund så vi va helt dyngsura. Vred ur mina strumpor när ja kom hem.

Det blev blött!

Imon åker vi till Stockholm och hälsar på syster :-D
Så nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt!
//Martina

Kommentera här: