Jul. 13, 2013

Idag på morgonen så åkte jag och sofie ut till bryd och jag vattnade blommor åt mamma och sen gick vi en långpromenad runt bryd :-) Måste säga att jag blivit mer kär i Bankeryd idag efter vår promenad. Kan nog tänka mig att köpa hus där när det är dax :-)
Har tvättat lite idag och när Joel hade sovit så åkte vi till min bror och hans tjej så gick vi till lekparken i hva. Det va mycket trevligt :-) Är så väldigt att jag har så bra kontakt med bror och hans supergulliga tjej! <3 Roligt när man känner att man trivs med varann! Dom är så fina tillsammans med barnen med!<3






Inte bara Joel som ville åka rutschkana! :-P


nu på kvällen har vi lagat lite mat och ätit ute på balkongen. Vi har en väldigt mysig balkong tycker jag :-)


myys <3


Joel äter revbensspjäll :-)


<3

igår så träffade jag fin-tjocka Jessica :-) Sofie, thomas och nilla :-)
Gjorde lchf bläbärspaj som jag bjöd på, ganska god blev den! Sofie stannade kvar på ett glas vin på kvällen :-)







Joel hjälper till och handlar. Mitt fina hjärta! <3
Joel har namnsdag idag, fast de har vi glömt så vi ska fira han lite imorgon :-)


mitt lilla penntroll<3

Hoppas ni haft en fin helg än så länge! Känner mig fortfarande lite ställd sen min hemska upplevelse igår men har haft en toppendag! Jag är en lyckligt lottad människa!<3

//Martina

Kommentera här: