helgen!

tjo! igår vad det brännboll som stod på schemat! :-) på fm va vi och handlade lite inför em. Sen efter att Joel sovit gav vi oss iväg till Huskvarna för att möta upp resten av det glada gänget som skulle vara med:-) vi va ca 25-30 pers. Der va superkul! Älskar att göra sånt här! Joel han härmade oss och slog iväg en boll med ett rack och så sprang han i cirklar. så sööt!<3 Jag fick äran att va med ca tre omgångar tror jag de blev innan jag försökte ha ihjäl mig själv med en stol. Står ute på planen när de kommer en lång hög boll mot mig och jag tänker att nu jävlar ska jag ta lyra, så jag tittar på bollen och springer och släpper inte bollen ur sikte, vilket jag borde gjort för helt plötsligt märker jag att det inte riktigt står rätt till och när jag slår ansiktet i grusplanen då förstår jag att jag har ramlat. Aj! Det stod visst en stol på sidan av planen där jag ville springa. Jag vågade inte riktigt resa mig upp så jag låg där en liten stund och va tvungen att samla mig lite. I det stora hela så gick det ju bra, det resulterade i ett rejält uppskrapat knä, uppskrapad hand, arm, fläskläpp och lite uppskrapad i ansiktet. Känner mig lite öm idag och knät gör ont, kan inte ha täcket på det ens. Men de går väl över om några dagar :-) Får va glad att ingen satt i stolen iaf!
Efter brännbollen va det grillning och lite basket :-) En toppendag va det :-) förutom mitt lilla cirkusnummer :-P
På kvällen träffade jag Hannah och Elsa och så gick vi längst vätterstranden. Mysigt!

Idag på fm så va vi nere på vätterstranden med barnen. Joel badade och plaskade lite, det va kallt i vattnet!



Har träffat Jessica, Hannah, Aaron, Angelica och Anton idag :-D super mysigt! :-) <3 Såå fint hus har Angelica!






fina vänner <3




gosisar!
Hoppas ni haft en fin helg, det har jag haft! <3
Godnatt!!
//Martina

Kommentera här: