fixardag!

Idag har vi haft lite fixardag, jag har lagt golv på balkongen, Fredrik har satt upp rullgardin på Theos rum, satt upp kabellist och lite sånt :-) Alltid skönt när man grejar iordning lite :-)


nu vill man köpa nya möbler med :-P

Jessica och anders har varit hemma och hälsat på, har käkat lite gott och umgåtts :-) <3
Fredriks mobil har gått sönder idag och jag spillde ett glas vin över datorn, bra jobbat av oss! ;-)

Vi har lagt över theo på eget rum idag. Får väl se hur de går, bra förhoppningsvis :-) Känns lite konstigt och ganska tomt nu när hans säng inte står jämte mig, saknar redan att bara kunna sticka in handen mellan spjälerna och hålla honom i handen <3

Imon ska vi till borås djurpark :-) Så nu ska jag sova så jag orkar upp halv sju imon. Godnatt! :-)
//Martina

Kommentera här: