borås djurpark

igår va vi på borås djurpark. Det va himla trevligt :-) Barnen verkade tycka att de va roligt med :-D



Det va inte jätte varmt direkt men sofie va glad ändå! :-) <3





Hela gänget sen plus Fredriks föräldrar :-)

Joel klappar djuren :-)




Giraffen va inte så stor som jag trodde.

Elefanterna med sin bebis :-)


Ofina apor som petar sig i rumpan och sen slickar på fingrarna, uuurk!!

snyggo! :-)

Lejonhanen va lite sugen så han va inte den som va den så han satte på den stackars honan till höger inför alla barnfamiljer :-P haha!

Pingviner e söta! Ser lite dumma ut :-P

På vägen hem blev de MAX!

Det va en jättemysig dag och när vi kom hem så badade jag Joel och sen när han lagt sig så gick jag en promenad på en timma och sen tränade jag lite :-) Bra avslutning på dagen! :-)

Idag har vi varit på Bvc med Theo på läkarbesök, han gick igenom besiktningen :-P 8960gr 69 cm :-) sen va vi i lekparken:-)

Theo gillade att gunga :-)

På em så åkte vi till mamma och pappa, min storebror va där med. Lekte med barnen och grillade:-)

Älsklingen! <3

Nu tänker jag gå och sova! Godnatt! /Martina

Kommentera här: