hej!

Nu trodde ni allt att de va bebis på gång va?? Ne ni förstår jag e ju tydligen en slags form av elefant (känner mig som de iaf) så därför ska jag va gravid ett år till eftersom dom e gravida i två år. Så januari 2014 nån gång ska ni se att jag äntligen kan tala om att han tittat ut;-) bitter?? Ne då inte alls:-P haha. Missade igår att uppdatera min lilla blogg, som jag överraskande nog har några tappra följare på:-D roligt tycker jag! Igår va jag på vc med Joel, han har en knöl i nacken jag ville kolla upp, misstänkte dock att de bara va en körtel, vilket dom bekräftade. Men hellre kolla en gång för mycket än en gång för lite! Sen va jag och Joel bara hemma, tvättade lite med. Min förkylning blir inge bättre så känner mig lite körd i huvudet;-) imorse när Fredrik gick till jobbet så kunde jag knappt prata, lät sådär sexiga. Haha Igår när jag åkte bussen så slog de mig verkligen hur fruktansvärt torra, tråkiga och ohjälpsamma många av oss här i Sverige är! Lite så man faktiskt skäms! Kommer på en gammal man med käpp och går jätteförsiktigt för att inte ramla, så sitter de två unga killar på fyrasätena längst fram o de e inte så att dom flyttar på sig direkt, en annan man flyttar på sig så att den gamla mannen får plats. Inte för att killarna va tvugna att resa sig men e man typ 17 så klarar man väl att stå upp slipper den gamla mannen typ sitta i deras knän. Dom satt mest och såg besvärade ut att han skulle sitta där. A jag vet inte va kanske inte nåt klockrent exempel men tycker vissa folk e så jäkla dryga. Sen e alla så stressade. Hade väl en lite antidag igår därför jag hakar upp mig. Haha. Strax kommer nilla och thomas och hälsar på:-) Joel har lärt sig dricka ur mugg och gör de mer än gärna. Kan själv!;-) Trodde ju att 100% va lixom max men ack nej!;-) //Martina

Kommentera här: