Fika besök!

Idag har vi haft finbesök av Mimmi, jackie och fina Issa:-) Vi har fikat på bullar och seven eleven brownie,mums!:-P
Har varit ute och gått min första promenad sen förlossningen idag, blev en premiärtur med vagnen, (kan tyvärr inte säga att jag e så nöjd med den:-\ ) bort till ica maxi o hämtat två paket. Det ena va från syster till lilleman <3 De andra va från skinroller, har beställt en slags roller som har 540 nålar på sig som man kan rolla på tex bristningar så ska de bli bättre. Har testat en gång nu och de gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde så dehär ska jag lätt stå ut o förhoppningsvis få lite snyggare mage:-P för den har inte blivit speciellt vacker efter två graviditeter.



Här ser man alla små nålar.


Fick en olja till som man ska smörja med två gånger om dagen. Tar ca 40dagar innan det börjar ge resultat om jag fattade det rätt. Ska bli spännade o se om de händer nåt:-)



Fått så fina kläder från newbie idag:-) Heldräkten e från Issa, stort tack hjärtat!<3 och tröjan och byxan är från fina syster, tack!<3


gilla att han somnade med flaskan i munnen och inte stängde den igen Hehe<3


Nu har lilleman somnat så nu ska jag göra likadant!
Hoppas ni haft en fin dag, det har jag haft:-)
//Martina

Kommentera här: