söndag!

än så länge ingen migrän idag!:-) skönt!:-) Har tagit det väldigt lugnt idag. Fina Issa och Rickard har varit och hälsat på och fikat:-)



Richard fick öva och hålla bebis lite, snart e de ju deras tur:-D så spännande!! (hoppas de va ok att jag la ut bilden här rickard!)

Lilleman börjar bli mer och mer tillfreds tycker jag och jag kan njuta mer och mer<3 Joel är så fin med honom, idag kom han fram med sin pipmugg och tyckte att han skulle dricka och tog den vid hans mun och lät aaaaa som man gör när man dricker:-P han pussar honom godnatt varje kväll och är vi ute och åker vagnen så drar han ner sufletten så han kan titta på honom hela tiden. gullunge!!<3


joel somnat hela tiden i dubbelvagnen så den e mig bekväm och åka i iaf:-P




Inte lätt och ta kort på nån som rör sig hela tiden:-P
Joel spillde ut en hel kopp kaffe över sig vid frukost idag, som tur va hade det stått så de va inte så varmt. Jag blev jätterädd för trodde först att de va kokhett men han klarade sig bra och blev inte ens röd. Sån tur!! mitt hjärta!<3



snufsar med snuttefilten!<3




finis!<3 börjar komma fram till ett namn nu med:-) Måste dock känna på de lite men det lutar åt de iaf:-)

//Martina

Kommentera här: