länge sen!

Hej! Nu va de länge sen jag skrev.
I veckan har vi kollat lite hockey i tisdags, gick till Ica maxi och fikade med morfar och hans fru:-) fuskade på en semla;-) Igår gick vi till bvc, lilleman växer så det knakar, han väger ca 4900gr nu <3 Grejat lite hemma och tvättat kollade på greys!!:-D De va ju sorgligt igår tyckte jag och jag fällde t.o.m en tår. Har fått ett nytt favvoprogram med, tunnelbanan. Tycker faktiskt det är riktigt bra, dem gör ett riktigt bra jobb tycker jag!!
Idag är det juh alla hjärtans dag, har varit och fikat hos mormor idag, fina kusinen va där oxå:-) fuskade på en semla idag med, ooops!!:-P har köpt en bokhylla idag till joels rum. På em va vi hemma hos sandra och barnen:-) En mysig eftermiddag!<3



joel och lucas lekte som sjutton, så söta ihop!<3



sötemil! <3







mitt lilla hjärta <3



för övrigt så fick jag en andel på matchen idag i alla hjärtans dag present av min man. Så romantisk på nåt vis:-P
Men jag älskar dig ändå älskling och speciellt om jag vinner;-) <3


//Martina

Kommentera här: