godmorgon!

Igår natt sov lilleman 6 timmar i sträck! skönt och veta att han kan det:-) vi blev väckta vid nio av att stefan kom med frukost, frallor och hela faderullan:-) ett trevligt uppvaknande, har börjat lite på lchf igen men med sån god frukost fick de bli synd igår:-P


Efter frukost tog jag med lilleman och gick ner till stan, skulle in på hälsokost och apoteket. Råkade trilla in på st och råkade köpa med mig en tröja:-P jättefin och så skönt material att jag vill bo i den:-P

Mormor och mamma va och hälsade på igår oxå, lunchade och fikade lite. Och dom fick pussa på barnen. Hade bilen inlämnad igen igår.







Badade barnen igår, joel tyckte de va roligast att bada balja i badkaret;-) <3




Målade lite oxå, förstås innan badet:-P Försökte mig på att göra lite fotavtryck, blev inspirerad av dig Sandra:-)



Hej jag ler när jag sover <3

Dagen va bra men på em började jag få huvudvärk och på kvällen hade jag sån fruktansvärd migrän så halv åtta gick jag o la mig då fick Fredrik ta lilleman med matning o sovning fram tills 5 typ. Nu har jag precis matat honom o snart dax o gå upp och göra mig iordning om jag hinner innan Joel vaknar. Nepp han va visst vaken hör jag:-P

//Martina

Kommentera här: