godmorgon!

idag ska de byggas ikea bokhylla. undra hur mycket jag kommer hata den när jag e klar:-P verkade massa här hemma igårkväll. Börjar få lite ordning nu iaf:-) Man hinner ju liksom inte med så mycket hemma nu för tiden :-P
lilleman som för övrigt nog har fått ett namn nu har sovit bra inatt, somnade vid tolv o vaknade 05.40 och somnade kanske 06.30 och sover än. Så inatt har jag fått sova som jag e van vid. Innan så va jag alltid vaken nån timma på natten för att jag inte kunde somna om när jag varit uppe o kissat. Iaf åter till namnet så kommer jag återkomma till det under dagen. :-)
Jag ska laga köttgryta idag. Mums!!:-) Peter och Emma kommer i em på middag innan Peter och Fredrik ska iväg till konserthuset med min familj. Kan juh tyvärr inte följa med pga av matning och så. Men får ta de en annan gång istället:-)
Ne nu ska jag resa mig upp ur sängen och fixa lite frulle till min familj:-)
//Martina

Kommentera här: