tjooockiiiis!!

a fy fan nu känner jag mig som en redig tjockis, jävligt svullen om inte annat och pricken över iet på de e att jag äter choklad! 😲
men passar på att frossa lite ikväll för imon blir de träning om jag hinner men iaf blir de lite striktare kosthållning från och med nu!!

vi har haft en toppen jul och barnen har fått maaassssooooooor med paket. Och det tycker jag dom e värda♡♡♡

jag har fått massa fina paket med :)
Sängkläder , stekpanna, underkläder , strumpor, stickade strumpor och träningskläder. Är väldigt nöjd!! :)
Tycker absolut det är roligt att få men det är lite roligare att ge och speciellt om personen blir väldigt glad :D

Nu ska jag och mannen kolla på tomten e far till alla barnen 😊





glad kille får paket dan före stora dagen:)




älskade ungar ♡♡♡
inte tagit så mycket kort på mobilen men har massor på kameran så de lär läggas upp fler;)

god jul och gott nytt på er allesammans! !
//Martina

Kommentera här: