barnkräk!

Gokväll!
Idag har fredrik jobbat och på fm så va jag o småkillarna på vårdcentralen, theo har fått sår o prickar på kroppen. Läkaren sa att vi skulle avvakta. oki.
Passade på att gå en längre promenad med killarna sovandes i vagnen och tränade lite5 när jag kom hem. Det va gött!

Sen har vi varit på kalas hos min kära morbror som blir 50 år idag.
passar på att säga grattis till sofie med som blir 25 idag! :D Grattis vännen ♡

Iaf på vägen hem från kalaset när jag och barnen sitter bak i bilen och väntar på fredrik, som e inne hos min bror en snabbis, så från ingenstans så börjar joel typ kaskadkräkas på sig själv, mig och sätet . Uurk! Såg helt hemskt ut stackarn, jag va inte alls beredd så jag blev typ jätterädd. Så hem och duscha barn och skura bil och börja tvätta när man kommer hem. Härliga tider. Han har iaf inte kräkts mer så hoppas bara det va nåt tillfälligt Älskade barn <3 <3

morbror har alltid önskat sig en Lamborghini så gav han en =)


nu ska jag ner i tvättstugan sen ska jag sooooovvva!! Godnatt på er!!

//Martina

Kommentera här: