allergi??

hej! ja ni tycker att vi har lite otur såhär i slutet av året men jag hoppas att det är ett tecken på att nästa år kanske blir mer tursamt.
Joel vill inte riktigt bli frisk än och bla han har knappt ätit på 3 dagar. Är förmodligen penicillinet som gör de men han har inte reagerat så innan så jag blir lite orolig. 😞

sj så fick jag min typ första tydliga allergiska chock/reaktion idag. Ev e de de iaf. Svårt att andas, ont i kroppen väldigt yr och konstig i huvudet. Det va ganska otäckt faktiskt. Började ju självklart grina när jag ska prata med sjukhuset :p Fredrik fick gå och köpa tabletter, de hjälpte lite men inte helt. Ska ringa vc imon så får dom ta sig en titt!

Nån av er som har allergi? mot vad och va får ni för symptom??

Innan min lite lätt läskiga kväll så har dagen varit toppen Har träffat sofie och anna tatt en fika o gått lite på stan. Härligt att ses ! <3

Sen har vi varit på lite julfirande hos Fredriks farbror, väldigt trevligt, god mat och dryck=) barnen fick varsin julklapp så dom va glada=)

Nu ska jag försöka sova. godnatt på er!

//Martina♡♡

Kommentera här: