bebis!!

Idag har jag varit så otroligt glad och lycklig för min allra bästaste bästa vän har fött en son!! :-D Äntligen har lilla Mille kommit ut till världen<3 Stort grattis älskade Jessica och anders till ert lilla mirakel<3 Han är helt underbart söt och jag längtar ihjäl mig efter honom, känns som om jag fått ett eget barn men att jag inte fått träffa honom än, längtar i hela kroppen! Och så fort jag såg bild på honom så började jag självklart gråta, började gråta när jag fick mess att han äntligen va född, men iaf när jag såg bilden så kände jag i hela kroppen att detta lilla mirakel älskar jag<3 Finaste Mille:-) Längtar såååååååå! <3 Längtar efter dig med jessica!<3

Har precis slått in massa paket till Mille och Jessica, hann ju aldrig fira Jessicas födelsedag så hon har massa paket och öppna sen med :-D

Har varit i bryd en sväng idag med! :-)
natti natti!
//Martina

Kommentera här: