Aug. 28, 2013

klockan är nu 21.08 och båda mina barn sover, kors i taket! bara väntar på att iaf Theo ska vakna. Håller tummarna. Ska nog försöka lägga mig tidigt idag :-) Har varit ute och gått med Sofie idag och vi har varit med barnen i stadsparken och lekt och matat fåglarna :-)




Joel tittar tv!


Igår fick jag äntligen träffa lille mille live! :-) Han e sååååå fin! <3 Vågade dock inte gosa för mycket eftersom mina barn e förkylda och vill inte va mellanhand som smittar men jag fick hålla lite hand iaf<3

Hade med massa paket bla en tavla jag köpt till finaste mille :-)

Längtar tills barnen blir helt friska så jag får gosa bebis<3

Joel äter frukost på sitt egna lilla vis :-P


Första gången i sandlådan <3




Joel gillar att mysa med stort tjockt täcke<3

Älskade unge!<3

Denna veckan har än så länge varit en väldigt bra vecka :-)
Det stämmer bra orden " Det e bara bryta ihop och gå vidare" och det va verkligen det jag gjorde förra veckan men får man bara göra de så känns de faktiskt lite lättare för det kan ju bara bli bättre och de känns verkligen så att det kommer bara bli bättre :-) Älskar verkligen min familj och skulle ge mitt liv för mina älskade barn! <3
Hoppas ni har haft en bra vecka hitills, nu tänker jag gå och lägga mig. Godnatt!
//Martina

Kommentera här: