Aug. 21, 2013

Gått munksjön och tränat ute idag, hade först inte tänkt och röra på mig idag men vägde mig imorse och de va en positiv överraskning så då tänkte jag att d e lika bra jag kör på :-P Lilleman har sovit sen kvart i nio och sover fortfarande, helt galet, men jag har hunnit duscha och äta så de e gött:-) Ska till sandra idag efter att jag har hämtat joel på dagis :-)

Försökte uppdatera bloggen igår men kunde inte ansluta till bloggen, detta va iaf vad jag skrev:
Lilleman har somnat gott på min axel <3 är väl sisådär 20 min kvar av känslan att äntligen sover båda två. Vi bor i bryd för tillfället för dom renoverar i vår lägenhet :-) iaf men när vi har sovit här så har Theo inte sovit så bra :-\ idag har vi kört på Sandras tips om aluminiumfolie på fönstren så det blir riktigt mörkt så får vi se om det kanske ger nån effekt :-) tack för tipset Sandra!
Har varit ute och gått med Sofie på morgonen, träffat mormor en stund och hämtat lite grejer i lägenheten, varit och handlat med barnen och lekt, faktiskt varit en väldigt bra dag :-) Fredrik har beordrad övertid nu på jobbet måndag och tisdag så det blir lite långa dagar men det har varit bra ändå tycker jag :-) Nu sitter jag och vräker choklad och väntar på att Hollywoodfruar ska börja :-P om nu theo vill sova då så kan jag ju se det :-) ska hänga lite tvätt med.
hoppas ni haft en bra dag :-)
//Martina

ja så nu kom det med me :-P


Fördelen men att va i Bankeryd är att joel kan härja fritt när man är ute och går. Inga stora vägar och massa bilar :-) Men nej är inte sugen på hus måste jag erkänna!

//Martina

Kommentera här: