Aug. 11, 2013

nu va det sådär längesen jag skrev igen! Tråkiga jag men har haft massa huvudvärk och migrän i veckan så skyller på det!
Vår älskade unge Joel fyllde två år i torsdags så då hade vi kalas :-) Stackarn fick öroninflammation i födelsedagspresent, han hade så ont på natten, tyckte så synd om honom<3 men han va jättepigg sen på morgonen så han har varit på dagis i veckan. Där blev han med firad med sång och frukt :-)

Födelsedagsfrulle så ville han gärna äta smöret på smörkniven, man fyller ju bara en gång om året som tur är :-P



Åka buss med lucas efter vi varit på vc dagen till ära. Fick penicillin iaf :-)

Tårta och muffins som jag egendesignat med lite grädda och strössel. Smakade förhoppningsvis bättre än dom såg ut :-P


Joel fick massor men fina paket, bla ett bollhav med 200 bollar, tack thomas, nilla och simon :-P




joel åt muffins, mums! :-)


Joel verkade väldigt nöjd över sin dag :-) Tack alla som har uppvaktat och grattat honom! :-)

I fredags så träffade jag sofie en sväng på fm och sen Jessica :-)

sofie tog sån söt bild på Theo :-)




på kvällen gick jag, fredrik och barnen ner på stan en sväng.


igår va vi på 70års kalas det va jättetrevligt och joel fick va uppe till tolv men det gick jättebra :-) Det va femkamp och lite tipspromenad och lite sånt det va roligt :-)

finklädda pojkar




färgade håret i tisdags med, tack sofie för hjälpen! :-)


bebis i påsen :-P


tagit kort på mina pojkar :-) va nån månad sen dock men ska ta nya nu i veckan.


nu så har jag uppdaterat lite :-) dags och få det lilla yrvädret här att somna!


kom ihåg:


natti natti!
//Martina

Kommentera här: