Aug. 05, 2013

hejsan! Här sitter jag och kollar på lotta på Liseberg och tycker inte de verkar speciellt intressant sen rycks jag ändå med och blir lite glad inombords :-)
Idag har jag spenderat hela min dag med sofie :-) <3 Mina kusiner va förbi på fm och lekte lite med joel, så fina!


Joel fyller 2 år på torsdag så sofie hade med sig paket :-)






En väldigt glad joel :-) tack fina Sofie! <3 Denna kommer han slita med hälsan de lovar jag :-D


Sofie lyckades få theo att somna jämte henne i soffan, händer typ aldrig. Myyys!

I lördags så åkte Fredrik med joel till hans föräldrar sen hade han grabbdag med killarna och jag njöt av lugnet hemma och gick en sväng på stan, städade lite och fixade :-) Sen kom mina fina tjejer och vi drack liiite vin och åt god middag och lite mindre god efterrätt :-P

Kan inte nog betona hur lyckligt lottad jag är och vilka underbara vänner jag har! <3 Tack finaste ni för en supertrevlig kväll :-)

Igår på fm så gick jag och Fredrik och theo ut och gick en sväng. Sen kom Fredriks föräldrar med Joel och fikade lite. Det hade gått jättebra att vara barnvakt :-) Dom är så engagerade i Joel när han väl är där och tycker det är så roligt. Precis som det ska va:-)
På em va vi alla och badade med Sandra, Johan och barnen i västersjön. :-)

Theo ville inte sova igår kväll så han fick hänga jämte mig på soffan och kolla på big bang theory.


Joel han har börjat prata lite mer nu och mer tydligt. Man märker att det har hänt väldigt mycket nu dom sista månaderna. Han har slutat med blöja nu på dagen med, de går oftast bra iaf :-)
Theo vägrar sova på kvällarna men annas e han rätt snäll :-P han har haft feber tors-sön så då blev ju sömnen lite upp och ner vänd så de e väl bara TÅLAMOD som gäller. Inte alltid ens starka sida på kvällen när man själv är supertrött!
Imon ska Joel till dagis igen, de kommer han nog tycka vara roligt :-) Nu ska jag äta sen ta upp tvätten och sen förhoppningsvis få Theo att sova så att jag med får göra det.
Gokväll!
//Martina

Kommentera här: