tjoflöjt!

är sugen på ett glas vin, theo har nästan somnat så kanske kan unna mig de. Men har ju tränat på gymmet idag så kanske onödigt att förstöra det :-\ Ja ni läste rätt nyss, jag har varit o tränat en lördag :-) de va gött, knappt en ända människa där en lördags em. Det lär nog bli fler lördagar där.
Har varit o kollat in mammas vernissage idag med, så många fina tavlor :-)
Har fått umgås med mina fina vänner Hannah o Jessica idag :-) <3 fick umgås en stund iaf, allt blir ju inte alltid som man tänkt sig när man har två barn så jag fick dra hem lite huxflux i lite lätt upplösningstillstånd o gråten i halsen. men de löste sig ju tillslut :-P nu sover dom o jag älskar mina pojkar så det gör ont och jag skulle inte klara ett liv utan dom. Så man får lite lätt dåligt samvete när man blir trött o arg o allt. Men tror nog inte att dom kanske märker det lika mycket som man tror. <3 <3 <3

ha en fortsatt fin lördagskväll!
//Martina

Kommentera här: