tjo!

idag känner jag mig lite extra inspirerad av massa saker. Ska, hör o häpna, nog bege mig till biblioteket sen o låna några böcker o inspireras ännu mer. Om jag känner mig själv rätt så kommer detta intensiva måste av att lära mig något att lägga sig om typ två dagar men denna gången hoppas jag att de håller i sig :-)
Tränade idag på morgonen, skulle efter mitt lilla pass ge mig på att köra lite yoga men de va inte så smidigt med två vakna barn :-P styrka gick ju bra för joel fick agera tyngd :-p
skulle bada joel innan på fm när theo hade somnat. så joel han hamnade i badet o theo i babysittern bredvid o precis innan jag ska kliva i badet så börjar dom borra i typ väggen brevid o theo vaknar o joel blir helt hysteriskt ledsen, stackarn. Han va så ledsen så de blev inget fortsatt bad. Testade igen efter han sovit o han började gråta av att vi bara gick in på toaletten men jag lyckades få honom att vilja bada o han va jätteglad ända tills dom börjar borra igeb o han blir så ledsen o jag måste ta upp honom o så borrar dom ännu mer o han blir så rädd så han biter mig nåt kopiöst i axeln, gjorde asont! Sen när han lugnat sig så går vi in i köket i ska äta lite så jag sätter han i matstolen o då börjar dom självklart borra igen o han blir helt hysterisk o bara studsar av rädsla i stolen så de slutar med jag får mata honom i mitt knä o sen gick vi ut. Stackarn har nog aldrig sett honom så rädd för något innan. Mitt lilla barn <3 Han vill fortfarande inte gå in på toan och helst ska vi hålla handen oxå <3
Har varit på bibblan en sväng och nu e vi hemma igen. Fredrik kom nyss hem.











//Martina

Kommentera här: