Tjo!

Idag har det varit en lugn dag. Har mått sådär idag, huvudvärk o känns som om jag ska bli sjuk. Men hoppas de e bättre imon för nu e de några dagar sen jag tränade och vill ju gärna hålla igång nu=)
Mamma o lillebror har varit förbi en sväng idag=) Fredrik har varit iväg och fixat med bilen o jag o barnen har tagit de väldigt lugnt o tvn har typ fått stå på hela dagen för mer har jag inte orkat :P Men man får ju faktiskt ha slappardagar med tycker jag=)
Joel ska börja på dagis denna veckan, ska bli roligt o se hur det ska gå. Tror de kommer gå bra faktiskt =O) jag känner inte direkt att de ska bli jobbigt heller för det känns som om både jag och joel är redo för detta nu och de känns väldigt skönt att ha den känslan!
Har märkt upp lite av hans kläder idag, tar lite i taget. Funderar på om det är något speciellt han kommer behöva??

Hoppas ni har haft en fin helg! Nu e jag megatrött så dags att sova nu.

Natti natti!
//Martina

Kommentera här: