njuter

sitter just nu i soffan o njuter av lugnet och ljudet av två sovande barn:-)
tredje dagen för joel på dagis idag. Nästa vecka ska vi lämna så han får va där själv nån timme, de känns jättebra! :-) Gissar att i slutet av nästa vecka så går han väl hela dagen själv. Han verkar trivas bra och tyr sig till iaf en av fröknarna, så de e ju bra tycker jag.

Tränade lite igår de va gött. Blir lite hemträning idag. Mannen ska strax dra till gymmet så får bli så.
Tog nya bilder på mig o min kropp igår och jämförde med den som jag tog två dagar efter förlossningen, man ser ju skillnad o de e ju tur ;-) har inte bestämt om jag ska lägga ut bilderna men gör nog de när jag e i mål i sånna fall :-) och de hoppas jag att jag ska va snart, iaf viktmässigt. Finns ju lite att tighta till på kroppen så de tar väl längre tid!
Man blir ju iaf motiverad till att köra på när man ser att nåt händer :-)

" Vad har du mest tid för? Träna 1h eller va missnöjd med dig själv i 24?"

Denna fråga motiverar mig! Vad motiverar dig?


// Martina

Kommentera här: