helg :-)

igår på fm så träffade jag en gammal barndomsvän, Malin, de va jättekul o hoppas vi kommer ses fler gånger :-)
Va o handlade lite igår o stack in på Intersport en snabbis köpte med mig ett hopprep o ett gäng vikter så nu kan jag träna mer effektivt hemma :-)

Jessics o Anders va förbi på kvällen på lite käk :-) De e fina vänner vi har <3
Inatt har jag haft sån fruktansvärd migrän,helt sjukt! spytt som en gris o somnade nog inte försen runt kl fyra :-\
idag på dagen så har vi varit utr hos stefan o hans söta döttrar tillsammans med patrik och Mimmi o deras söta dotter :-)
Sen åkte vi hem o kollade på juressic park o nu ska jag försöka somna till ljudet av grannens fest ;-) trevlig helg!! :-)











somnade med ett glas yoghurt i handen, blev sådär bra :-P


//Martina

Kommentera här: