godmorgon!

japp igår så tränade jag på morgonen. de va gott :-) blir nog lite hemträning idag.
Joel höll på och ge mig en hjärtattack igår, hade glömt min medicin på bordet igår, blodtryckssänkande, o när jag kommer in i köket så har han öpnnat hällt ut tabletterna på bordet o tagit sig en näve o tryckt in i munnen! Att jag blev rädd!! Tryckte in mina fingrar o försökte få ut alla tabletter. Det är ju inte så lätt o svälja tabletter utan vatten, iaf inte dom, så tror inte han fick i sig några bars att han satt o tuggade. Joel blev jätteledsen. Ringde iaf till giftcentralen eller va de heter o pratade med dom o hon sa att upp till 4 tabl va ingen fara o det e jag helt säker på att han inte svalde, men eftersom dom påverkar hjärtat så blir man ju orolig men vi observerade joel o han verkade iaf inte påverkad. Tur va ju d!! Lär aldrig glömma mina tabletter framme igen och har dessutom flyttat upp alla mediciner en hylla i skåpet. Man hade ju aldrig förlåtit sig själv om de hade gått illa! Är tacksam över att man iaf alltid är nära sina barn så dom hinner ju inte så långt, men de går ju sjukt fort ibland!!

Iaf sen va vi på dop igår för min systerson. Så fin lille vinston :-)




och theo han va finklädd med fluga :-) Det hade joel med men glömde ta kort :-\ dom va så söta iaf :-) <3


Joel hittade pappas solisar :-P

Igår kväll sen så kom Simon, Thomas och Nilla så lagade vi lite mat o hade en supermysig kväll :-)

Ida blir de ganska lugnt, Fredriks föräldrar kommer en sväng o så ska jag fixa lite grejer till dagis :-)

Theo vände på sig häromdagen med, helt plötsligt låg han på mage ;-)

ha en fin söndag! :-)
//Martina

Kommentera här: