goddag!

Igår hade va besök av fina jessica o Anders :-) Jag o familjen va uppe tidigt kl sju o sen gick vi ut o lekte med joel i lekparken. Så åkte vi till fina Sandra o familjen :-)



Sen som sagt v Jessica o anders förbi :-) gjorde lite god middag på kvällen sen kollade jag o Fredrik på en film. Det va väldigt längesen vi kollade på en hel film ihop så de va mysigt <3









Idag va jag o körde ett pass core o sen lite gym. Det va gött :-)
Vägde o mätte mig igår o sen vår lilla theo föddes har jag gått ner 15kilo o sammanlagt 64 cm! ( på allt jag mäter då) Börjar närma mig mitt mål, några kilo kvar men snart så ;-)
Har haft besök av syster o sötaste vinston idag :-) kul o få se dom lite :-)


sötunge!! Moster älskar dig så mycket!! <3 <3

Snart ska Joel sova o jag ska slänga i mig lite LCHF våfflor :-)
//Martina

Kommentera här: