- 17kg

hej! Igår var issa och lille sixten här :-) han e så söt! De va mysigt att få träffa dom lite, va längesen nu! <3
Har haft huvudvärk i flera dagar o igår blev de migrän så jag vilade lite när fredrik kom hem. Sitter fortfarande i idag men inte migrän iaf.
Har varit o lämnat Joel på dagis idag, han tycker det är jobbigt när jag ska gå så då börjar han gråta o jag har lust att göra de med. Känner mig så elak när jag tar Theo o går och så får inte han följa med :-\ Tror dock att de säkert gick över på typ två min så han hatar mig nog inte för det :-P
Tränade lite när jag kom hem, skulle kört ett värsting pass tänkte jag men mitt huvud sa ifrån. Så de fick bli de som blev, men de va ett rätt hyfsat pass iaf :-)


Det är gött o träna tycker jag! Ska nog börja blogga mer från datorn så att de e lättare att skriva då kan man få med mer vad man gör lite mer beskrivande. jag mår iaf väldigt bra av att träna och jag vill gärna träna mer. För tre månader sen så kände jag mig såhär:


men nu -17 kg senare så börjar jag känna mig lite mer som mig igen :-) Mer ska bort men jag är ju på god väg iaf. Har ca 2kg kvar tills min målvikt, sen hoppas jag självklart på mer men det är för mig bara plus :-) Kändes så konstigt idag när jag hade på mig min jacka i strl 36-38 o det faktiskt va luft mellan magen och jackan! hahaha! Nu e inte min mage speciellt platt om ni tror det men de va en skön känsla o det går ju åt rätt håll! :-)
igår va jag så himla sugen på bullar så jag hade kunnat äta en hel påse bullar och jag va jättenära på att gå till affären bara för att köpa bullar. Men det gjorde jag inte och de kändes jävligt gött i morse att jag inte hade fuskat! :-)

Hade tänkt att gå ner på stan en sväng idag o se om jag kan hitta på att ha på mig på dopet men tror jag ska rensa min garderob först o se va jag har hemma :-P
sen blir det att hämta mitt älskade hjärta på dagis!<3
Ha en bra dag!
//Martina

Kommentera här: