sjukstugan fortsätter!

Jaha hv förlorade precis mot modo, inte okej!!! men de tar dom igen nästa match! mina älskade pojkar här hemma är fortfarande sjuka, joel har fått nåt virus som smittar så han får inte leka med nån annan än oss, men det verkar som om han börjar bli bättre iaf:-) fredrik har åkt på typ samma som jag hade förra veckan. Inte för att jag va speciellt katig när jag va sjuk men killar tror typ att dom ska dö en plågsam död när dom är sjuka!! Jag har gjort mitt bästa för att ta hand om honom iaf! Har försökt packa nu i dagarna med det har väl gått hyfsat bra, är lite kort om kartonger bara men de löser sig;-) Snart är de dax för mig att få bli moster med juh!!:-) det kommer nog vilken dag som helst nu, tom redan inatt kanske! :-D ska bli så kul!!!:-D Imon ska jag på besiktning på nya lägenheten, hoppas att jag får veta vad som kommer fixas då:-) natti natti på er!//Martina

Kommentera här: