sjukstuga..

I lördags kväll så kunde joel aldrig somna och jag blev typ tokig adb tog fredrik upp honom så fick han va med oss lite och titta på tv. Efter en några minuter så började han att kräkas, över hela fredriks täcke och allt. Stackarna hade ju inte kunnat sova när han mådde dåligt och det förstår man juh! Tyckte så synd om honom och han va så ledsen, tillslut somnade han i mitt knä på golvet i köket.,så vi la honom igen men då vaknade han och så blev han jätteledsen och så blev det varje gång så tillslut fick han sova hos oss i sängen. Jag sov typ ingenting för trots att joel är liten så tar han väldigt mycket plats:-P och så vaknade han typ varannan timme. I går spydde han på morgonen och en gång på kvällen och han va jätteledsen och bara grät och skrek ajajaj så vet inte vad det är riktigt men om det blir så ikväll igen så får jag ringa vc imon. Någon annan som har erfarenhet av något liknande? Idag har han haft feber och varit gnällig men inte spytt iaf:-) Fredrik är hemma från jobbet idag för han är också sjuk, feber och ont i huvudet. Har varit och handlat cola och choklad till honom;-) får ju försöka tycka lite synd om honom även att jag inte är så bra på det:-P hehe. Och jag sitter här med migränen småsmygandes så vi är lite som döda sillar här hemma i soffan:-P hoppas att de blir bättre snart iaf! Har ju inte riktigt tid och va sjuka denna veckan, måste ju packa och greja för på lördag för den som missat de så flyttar vi!:-D hoppas ni får hålla er friska iaf! Ta hand om varandra!//Martina

Kommentera här: