Sjuk, SUCK!!

Joel har två-tre tänder på g ut, förmodligen därför allt gnäll och all feber. Idag har han varit mycket piggare så det börjar väl gå över som tur är. Han va så ledsen igår mitt lilla hjärta, fick han inte att somna försen 01,30 ca. Så va lagom trött! sen vaknade han klockan sju i morse men fick han iaf att somna om en stund så de va skönt. Nu har jag blivit sjuk oxå, SUCK!! Fått nån form av halsfluss, inte okej!! Så idag är det jag som varit febrig och säkert gnällig. Mest legat på soffan och tagit hand om Joel. Mannen har bytt däck på bilen idag, de behövdes verkligen. Nu kan man känna sig trygg om det regnar tex. och nu e han hos en kompis och spelar X-box. Tycker dock att han skulle varit hemma och tagit lite extra hand om sin gnälliga fru :P . Men man får ju inte alltid som man vill. haha.
 
Joel somnade så mysigt hos mig igår <3 Myyyys <3
 
Glömde skriva häromdagen att jag träffade Issa i fredags. Hon va hemma och fikade och tjötade lite skit med mig :-D De va superkul att träffa henne <3 Va så länge sen sist och jag har saknat henne massor!! Så nu ska jag bli en stalker på henne så att det inte tar så lång tid till nästa gång haha :O) Stackars dig Issa men du får stå ut med mig nu haha :P
Igår va mamma hemma en sväng på en kaffe <3 Och jag är så supernervös nu!! För snart snart snart snart ska jag bli MOSTER!! och jag längtar så till min lilla systerson tittar ut och då ska jag i ilfart ta mig till stockholm och mysa och gosa och puss och sen gråta en skvätt för att jag måste åka hem igen och att de kommer ta mer än 5min innan jag får se han igen!! <3 och SYSTER du kommer klara det helt galant bara så du vet!! <3 jag längtar sååååååååååå!!!!!!!<3 <3
 
Hoppas ni har haft en mysig helg!
 
// Martina
 

Kommentera här: