Regn!

Idag när jag vaknade så ösregnade det ute och jag skulle ner till stan. vilket inte lockade alls, men det var viktigt så jag va tvungen men som tur var så avtog det värsta iaf när jag var ute. Och när jag var klar i stan så tittade solen fram=) Åkte hem och åt och fixade lite och sen på em gick jag och Joel ut så han fick leka lite. Träffade Therese i lekparken, det va trevligt :)
Igår va det en helt perfekt söndag, lite halvdassigt väder och en slapp dag. På fm va vi ute med Joel och sen på dagen kom min lillebror och hälsade på och busade med Joel <3 ( Joel sov till över 9 idag så han va utmattad ;) Jag började packa lite inför flytten för nu börjar det äntligen närma sig!!!!! :-D Så skönt ska det verkligen bli kan inte nog poängtera detta!! =O) Sen så beställde vi pizza och bara slappade sen på kvällen kollade jag och Fredrik på det nya avsnittet av Sons of anarchy, NICE!! :) Och nu kollar jag på X-factor och mannen diskar, bra uppdelning tycker jag :P haha.

Hoppas ni haft en fin dag!
//Martina

Kommentera här: