Helg!

 
Nu är det äntligen helg och det är väldigt skönt att ha Fredrik hemma så att jag kan få va lite sjuk ifred:P hehe. Idag har vi varit ute med Joel i lekparken så att han fick leka av sig ordentligt. Så skönt att han fick komma ut lite, har bara varit ute med han en gång denna veckan och jag har haft så fruktansvärt dåligt samvete men jag har verkligen inte orkat gå utanför dörren. Så skönt när mannen är hemma så kan vi hjälpas åt=) Sen har jag varit hos min fina mormor en snabbis och lånat hennes kopiator, va tvungen att kopiera lite papper jag måste skicka till mitt försäkringsbolag. Men det fick bli en snabbis för vill verkligen inte smitta dem.
Jag börjar iaf känna att det börjar gå åt rätt håll nu. Har fortfarande feber tror jag och hosta men känns som de börjar släppa lite, och de e skönt=) Sover på min morfinhostmedicin på natten :P (jag får ta den när jag e gravid, det har jag undersökt!) 
Igår så dammsög jag lite hemma, tänkte att jag tar det jag orkar men envis som man är så tar jag självklart allt :O) så det blev ju rent hemma iaf=) På kvällen tittade jag och mannen på film, something borrowed, eller hur de nu stavas. Den va ganska bra tyckte jag, mer tjej än killfilm tror jag ;)  Joel ramlade ner från soffan i torsdags, jag fick typ hjärtattack!! Han blev jätteledsen och likaså jag för jag blev jätterädd. Men det gick bra som tur va! Min lilla älskling <3
Idag har det varit hockey på tv =) HV vann mot Brynäs :O) Stefan, Eve, Patrik och Mimmi har varit här och kollat och ätit våfflor, det va himla trevligt :) Just nu sitter Fredrik och Stefan och slåss om vem som vinner på fifa. Så jag passar på att skriva här lite men ska nog strax dra mig mot sängen för nu e jag trött!  
Det blev visst ett väldigt hoppigt inlägg detta :P men men haha.
 


Mina fina HV-fantaster <3
 
 
Lycklig i sandlådan <3
Joel skulle prompt gå själv hela vägen till lekparken <3 Så han fick hjälpa till att putta vagnen också, det tycker han är roligt =O)
 
Hoppas ni har en fin helg! <3
 
//Martina

Kommentera här: