galet förkyld!

Usch jag blir sällan sjuk vilket är tur men nu utöver min halsont så har jag blivit galet förkyld!! Inte okej!! På bara några timmar igår så kom de verkligen som en blixt från klar himmel. Jag hatar verkligen att vara förkyld! har knappt kunnat sova inatt för man kan ju inte andas, men en fyra timmar blev de väl iaf, men man är ju halvt död då jag är van vid åtta nio timmars sömn. Det är en dag som denna man vill få krypa ihop och vara liten i mammas knä och bli omhändertagen i världens bästa mammavård<3 men verkligheten är den att min mamma inte är här och jag sitter lite ynklig i soffan o måste rycka upp mig för jag ska vara mamma åt min älskade unge idag!<3 som för övrigt verkar ganska kry nu. Hade varit smidigare om han va dålig samtidigt för då hade han inte så mycket energi och ville mest sitta i knät. Men men i värsta fall så får ju
min älskade man komma hem från jobbet. Nu har jag fått gnälla av mig lite :-P hur blir du när du är sjuk? Vad får dig att må bättre? Hoppas ni får va friska för det e ju inge kul detta!:-( //Martina

Kommentera här: